tisdag 30 september 2014

Nytt till Elvis

Efter syskonsången idag gick vi en snabbis på stan, var tvungen att byta en kjol som jag köpt till Hilma förra veckan. När hon provade den så åkte den ner helt och hamnade vid fötterna, kändes tråkigt att spara på den när den var så himla stor, så jag bytte den till en storlek mindre istället. 

Elvis är i stort behov av nya byxor, tror killen växt lite på längden. Han 80 byxor börjar bli lite korta i benen... Så jag köpte fyra stycken mysbyxor, dels tre stycken ta 3 betala för 2. Har aldrig köpt de tidigare men jag tror modellen är bra, lite smalare. Sen köpte jag även dessa:
De åkte på så fort vi kom hem och de är lite långa i benen, men hellre det än på gränsen till förkorta, lite allergiskt mot det:). 

Såg även att de fått in en morgonrock i nya färger, tänkte att den skulle finnas i ett paket under granen i jul. Den han har nu är vit med marinblå stjärnor, så likadan men nu är den ljusblå istället. Den han har nu är knappt använd men jag vill ändå att han ska få en ny, den är så fin och så otroligt mysig! 

Inga kommentarer: