fredag 12 september 2014

Fredag!!

Jaha då har man varit vaken ett nu, visserligen ingen brådska att gå upp, utan jag kan ligga kvar i sängen och kolla mail, Facebook och instagram. Jag hade dock önskat att jag sovit lite längre än till 7, men det är 1h mer än vad jag brukar få göra, så kanske får jag vara nöjd med det:). 

Idag har vi inte så mycket planer, Elvis och jag är själva hemma fram till 13 då tjejerna ska hämtas. Ska se om det går att sy klart lite mössor som jag klippte ut igår, var och hämtade lite nytt tyg, men inte alltid det lättaste med en ettåring vid benen. Var tvungen att beställa lite mer tyg i det med stjärnor i olika färger på, många som vill ha det. Annars är dagen oplanerad. Tvättmaskinen har stått stilla i ett par dagar nu, så även den ska få lite jobb. Så det blir nog en väldigt lugn och skön dag. 

Vi är några stycken som startade upp en liten Tabata grupp igår, dock var vi bara fyra styckena som kämpade oss igenom ett ganska tufft pass. Har sagt det förut men säger det igen, jag gillar verkligen upplägget med den träningen. Jag trotsade min förkylningen och körde på ändå, kanske inte det bästa beslutet, det lär märkas om ett par dagar...

Ha en fin dag allihopa! 

Inga kommentarer: