torsdag 2 oktober 2014

Full fart och ingen tid över!

Dagarna bara rinner iväg och just nu känns det som jag varken har tid eller lust att blogga. Hinner helt enkelt inte med. Veckorna är fullspäckade och går med rasande fart. Samtidigt så vet jag att vissa dagar har jag massor med tid över till bloggen, så jag ska fundera på det ett litet tag och se sen hur jag ska göra. 

Nu har jag iallafall helg och ledig till måndag, känner inte riktigt att jag kan släppa jobbet. Dagarna går så himla fort och idag kände jag mig inte riktigt klar när jag fick hem. Jag har jobbat över alla torsdagar hittills, men idag hade jag en klipptid bokad så då hann jag inte jobba över mer än 20min och var tvungen att gå. 

Även helgen är fullbokad! Jag börjar med att åka till Ullared imorgon med Kristin. Vi kommer åka vid lunch imorgon, Kristin måste jobba lite först och sen kommer vi bo kvar och fortsätta shoppa på lördag. Ska blir riktigt kul! På söndag har Roines jobb familjedag uppe vid Coca Cola fabriken i Jordbro, så vi ska dit och få gå in i fabriken och kolla. Så mycket mer vet vi inte, men det är säkert massa runt omkring också. Så det var den helgen, sen är det måndag och jobb igen:). 

Här kommer lite nya stjärntyger som jag beställt och som jag hämtade igår. Har även hunnit med att sy två par mössor i dessa tyger och även 4st vuxenmössor som var beställda. 


Inga kommentarer: