måndag 1 september 2014

Nya vardagen är igång

Nu har jag jobbat min första dag på "nya" jobbet, så himla roligt att vara tillbaka och med nya uppgifter, så sjukt taggad för det här. Blev en lång dag, med inventering och mycket att göra, så efter mer än 10 timmar var jag hemma igen. Jag var väldigt pigg, trots en massa jobb och satte igång och klippte ut en massa mössor som jag tänkte sy imorgon och har även tränat tabata nu ikväll. Nu är vi (syster och jag) äntligen igång igen efter ett litet sommaruppehåll... Vi kommer starta en egen liten tabata-grupp på torsdagar, så vi pushar varandra till minst två pass i veckan. Vore perfekt för mig, måste ha någon att träna med och nu är gruppen på Facebook igång, så säg till om det är någon som är sugen på att träna med oss. Så blir du självklart inbjuden:). 

Inga kommentarer: