onsdag 24 september 2014

Vaknade upp med en ond fot!

Igår när jag vaknade kunde jag inte stödja på höger fot och den har verkligen inte inte blivit bättre idag. Jag har ingen aning om vad jag gjort och det gör riktigt ont. När jag gått på den ett tag så gör det inte lika ont, men så fort jag har den stilla ett tag och sen ska gå igen på den så gör det ont igen. Mitt jobb är inte det roligaste med en ond fot, jag går så himla mycket. Jag hoppas verkligen att det här går över snart, men jag vet inte vad det kan bero på och vad jag kan göra. Jag har googlat lite, men blir inte klokare på det. Även att det kan vara en propp kom självklart upp, eftersom jag haft en i axeln när jag var 18år. 

Är det någon som har en aning om vad detta kan vara?! Jag har en punkt på insidan av höger fot, en liten bit från fotknölen. Är det fortfarande lika illa imorgon så måste jag nog ringa VC, jobbar ju även helgen, så det känns inte alls bra. Har verkligen inte tid med detta!! Hur kan man få så här ont över en natt!? 

Inga kommentarer: