tisdag 16 september 2014

Vår förmiddag är inställd

Igår fick jag meddelande om att Birgitta var sjuk och syskonsången idag är inställd. Trist, men samtidigt lite skönt. Jag börjar 7 mån, ons och torsdag och ska vi på syskonsången måste jag åka hemifrån vid 9. Det innebär en ganska tidig morgon för att hinna med två barn och sig själv. Så idag är planerna oplanerade, vilket känns som vi inte haft på jättelänge. Så kanske skulle Maja och jag baka bullar innan Hilma ska hämtas, det hade jag tänkt göra i helgen men det hann jag inte alls med. Det enda som jag vet att jag ska göra är att sy två mössor och låta tvättmaskinen gå varm, kanske räcker de, vi får se. 

Här kommer några bilder på Maja som jag tog för någon vecka sedan. Hon har kommit in i en period då hon inte vill vara med på bild och oftast då bara ser tjurig ut, så det gäller verkligen att passa på när hon vill:).

Ha en fin tisdag! 
Trollunge❤️

Inga kommentarer: