torsdag 18 september 2014

Matta till Elvis

Jag har letat länge efter en matta till Elvis rum, utan att hitta någon som jag gillar, tills idag! Till min förvåning hittade jag denna i Rustas reklam och den ska garanterat köpas, inte mycket att tveka om när priset låg på ynka 399kr, perfekt! Nu ska jag bara bestämma vilken färg av dessa två. Hans rum går i ljusblått, lite mörkare blå och lite rött, så egentligen tror jag på den röda, men tror jag kommer köpa den gråa:). Tror att den röda kan vara i fel nyans och dessutom är jag inte så röd av mig, får bestämma mig när jag ser dom!

Vilken skulle ni köpa?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helt klart den grå! Super snygg!!!
/frida

Sandra sa...

Leonel har en liknande, fast en rund grå med vit stjärna. Den är köpt på öob. Tycker att grått ändå bryter av färgerna i ett barnrum bea, medan rött drar till sig uppmärksamheten. :)

Nissetroll sa...

Risken är att damm fastnar mer på billiga mattor har jag märkt så den grå håller sig säkert finast.