fredag 12 september 2014

Elvis idéer och påhitt

Klockan 09,20 så slocknade Elvis i våran säng och sov i nästan precis 2h, det var flera månader sen han sov där. Jag vågade inte lämna honom utan satt ute i soffan och väntade på att han skulle vakna, ganska skönt. Jag hann plocka ur och i diskmaskinen, det var allt under 2h:). 
Vid 14 la vi honom igen och han har inte vaknat än. Han var väldigt mysig, satt stilla med napp och sin snuttefilt i mitt knä jättelänge. Han känns inte varm så någon feber har han inte men han låter istället som han börjar få min förkylning, hostar och är täppt. Hoppas han är piggare nu när han vaknar. 

Han har även fått en del för sig vid matbordet. Dels detta:
Blundar jag, syns jag inte och så slipper äta maten. Smart kille, eller?! 
Mjölken går före all mat, jag blir skit förbannad om jag inte får påfyllning, minst två gånger. Sen är det rätt så tufft att ha ett ben uppe och se sådär lagom avslappnad ut. 

Inga kommentarer: