lördag 28 februari 2009

Ett gott skratt!

Måste bara lägga upp dom här bilderna från igår. Gustav, Jos och Frank var på besök hos oss. Vi åt taco, titta på Så ska det låta och diskuterade Gustavs funderingar kring bankernas trovärdighet (!). Gustav funderade på vart hans insatta hundring tar vägen...

Medan jag tog på Hilma sin pyjamas och borstade hennes tänder smet Frank upp till oss och kollade in Hilmas rum. Han fick tag på en napp som låg i hennes säng. Så här såg han ut och han vägrade släppa den. Så han låg och sov, snuttade och bet på den resten av kvällen. Man fick verkligen ett gott skratt=). Hilma var örst lite fundersam över att Frank hade tagit hennes napp, men jag tror hon också tyckte det var ganska roligt tillslut.

Så här såg det ut runt nattningen...

Nu ska jag ta fram godiset och titta på Melodifestivalen, sen ska vi nog förflytta oss en våning upp och prova sängen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Frank snuttar fortf. på sin napp då och då! Men jag tror att den var mest poppis när den luktade och smakade som Hilma!!

Tack för lånet av klänninegn förresten! Fick dock ha på mig brudklänning idag! Å imorn också, jätteroligt!

Kram kram

Anonym sa...

Haha! Fantastiskt roligt, men jag vet fortfarande inte var min hundring tog vägen! Det är en konspiration, jag är helt säker!!!