fredag 13 februari 2009

Lite gladare...

Nu har det gått några timmar och jag var precis ute och hämtade posten, så nu är jag lite gladare. Det är inte av att jag hämtade posten som jag blev gladare utav, utan vad som kom med den. Först kom Hilmas alla hjärtansdag present, kaksetet som jag visade er tidigare och en kanelbulle (!). Bilder kommer imorgon när hon öppnat paketet.

Det var inte allt, sen kom det efterlängtade H&M kuvertet. Om man som jag varit en flitig kund hos dom så blir man belönad med en check när året är slut. Jag kan säga så mycket som så, att jag är en ganska flitig kund hos dom. Mer har det blivit sen Hilma behövde kläder på kroppen också, så hela beloppet är dock inte mitt!

Ni kan ju alltid gissa vad den var på?!

2 kommentarer:

Nissetroll sa...

Jag älskar sushi, det är nog min favoriträtt!
Skönt att du känner dig lite gladare nu. Jag vet ju inte vad det är som hänt, men jag har också haft en del mindre roliga saker på sista tiden så jag anar hur det känns.
Hoppas du får en skön helg!
Kram
Marie

Camilla sa...

Sushien var helt oki, inte favoriträtten kanske. Kul att äta något annat.
Jag har svarat på ditt inlägg på facebook, du får läsa där!
Kram