lördag 7 februari 2009

FEST FEST FEST

Nu är det inte långt kvar tills det är partytajm för mig, det var ju evigheter sen jag var full. Kan inte ens komma ihåg när jag var full senast, låter väldigt hälsosamt och nyttigt. Men idag ska jag vara allt annat än det=). Det ska bli så roligt att gå på fest!!!
Jag har dock liiite ångest över det här med maskeraden. Nu verkar alla ha tagit det här på blodigaste allvar och är super utklädda. Nu kommer jag verka vara den där tråkiga som inte minsann tänker klä ut sig. Jag vet minst en jobbarkompis som inte heller ska ha mera än en mask på sig. Jag får hålla mig till henne!

Idag var vi i Eskilstuna och shoppade lite Lovisa saker(självklart lite annat också), nu saknar vi bara lite assietter, men dom verkar vara svåra att få tag på.
Köpte även två toppar och en kjol. Hittade väldigt mycket som skulle kunna få flytta in i min garderob, men det får vänta till nästa lön! Hilma fick lite kläder från POP, en kjol, tröja, strumpor och en blus på rean. Blusen var helt oki för 55kr, annars hade jag kanske inte köpt den. Så nästa månad blir det av att åka igen och handla det vi var för snåla för idag=).
Köpte även en jättesnygg burk till kaffet, den vi har är väldigt gammal. Så det var på tiden. se om det kommer lite bilder imorgon, för nu har jag inte tid med detta längre. Måste duscha mig själv och Hilma, fixa allt som har med fest att göra (hår och smink, ni vet) och skjutsa Hilma till mamma och pappa. Så bäst att sätta fart!

Ha en trevlig kväll, för det tänker verkligen jag ha!!! (Tyvärr missar jag Melodifestivalen, men festen slår det idag.) Se om vi lyckas ta några bilder under kvällen, då kommer dom också imorgon.

Inga kommentarer: