tisdag 24 februari 2009

Utmaning

Jag fick visst en utmaning av Marie, som jag självklart ska försöka mig på. Kanske inte det allra lättaste med tanke på vad mitt namn börjar på...men jag ska försöka!

REGLER: Varje svar måste börja med den första bokstaven i ditt namn. Alla svar ska vara riktiga, man får inte hitta på ord eller ljuga. Om personen du blivit utmanad av börjar på samma bokstav får du inte stjäla svar. Man får inte heller svara samma sak 2 gånger eller svara med sitt eget namn.

1. Vad heter du? Camilla
2. Ett ord på 4 bokstäver? Chip (Sara och jag började använda detta ord på högstadiet)
3. Flicknamn: Christine
4. Pojknamn: Christian
5. Yrke: Chef
6. Färg: Cerise
7. Klädesplagg: Cowboyhatt
8. Mat: Crepes
9. Sak i badrummet: Curls shampoo
10. Plats/stad: Chicago
11. Orsak att vara sen: Cykeln gick sönder
12. Något man skriker: Cypern here we come!!!
13. Film: Casanova
14. Något man dricker: Cosmopolitan
15. Band: Clash
16. Djur: Cirkusapa
17. Gatunamn: Claestorpsvägen
18. Bil: Cheva
19. Sång: Can you feel the love tonight (Om den nu heter så, om inte så gör den det nu)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Cykling

Detta var inte det lättaste. Så nu utmanar jag Niclas, Henke och Roine att göra samma sak. Lycka till!

Inga kommentarer: