måndag 16 februari 2009

Finbesök

Idag har Hilma och jag haft fin besök av Josefin och Elma. Jag plockade fram lite av Hilmas gamla saker, babygymet, hoppgungan och en låda med massa leksaker som Hilma har växt ifrån. Men idag var dom visst väldigt roliga att leka med (ett tag iallafall när Elma lekte med dom), hon gav lite saker till Elma och tog sedan tillbaka dom.

Jag tog även fram hennes andra matstol , så vi kunde äta lunch allihopa tillsammans. När matstolen åkte fram var även den rolig ett tag och hon stod vid den och upprepade Hias (Hilmas) flera flera gånger. Det är även något hon kör med nu hela tiden, vad som är mammas, pappas och Hilmas. Oftast vid matbordet, för när hon hjälper till att duka säger hon vems besticken är och tallriken osv. Så just nu är hon i "vems är alla saker period". Något annat som också är populärt just nu är att alla saker och Hilma ska hoppa, även jag och Roine. Leksaker hoppar, maten hoppar och saker som rör sig i en hoppliknande rörelse på Tvn.

Här "hoppar" Elma, eller mest snurrar och är glad=).

"Min pappa jobbar faktiskt på Ericsson, det här är bra kvalité."

Vill bara påminna er alla om att ni ska titta på Kanal 5 klockan 21.55. Har ni inte sett det innan så se det idag, jätteroligt! Nu ska jag fortsätta knapra på min Lindt julren.



Inga kommentarer: