söndag 15 februari 2009

Söndag & ojämn vecka

Idag är det som ni kanske vet söndag och det är dessutom en ojämn vecka och detta betyder som alltid arbete! Det gick i och för sig ganska snabbt och jag hade även lite energi kvar när jag kom hem. Så det blev tillslut, 48 solbullar som det så fint heter med en vitchokladfyllning och 18 Apelsinbiskvier. Nu är det fullt i frysen...ett tag till. Det är visst någon som fyller år om ett tag, tyvärr inte jag!
Jag vet dock inte om dom är goda, nya recept som jag hittade på jobbet. Återkommer med det, men bullarna...dfom måste bara vara goda, det är ju vit choklad i. Apelsinbiskvierna tänkte jag testa för omväxlingsskull, dom blev rikigt fina om jag får säga det själv. Se nästan köpta ut!

Kaffet står och knäpper ute i köket till Roine, så jag antar att han väntar på fikabrödet nu! Bäst att fixa=).
Sen är det filmtajm, men först blir det ett bad, tror jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad blir det för film? Gran Torino kanske?

Camilla sa...

Blev ingen film, kom lite annat emellan så det blir för sent. Men den väntar i bioburken=).