fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13:e

Idag är det visst otursdagen för många, fredagen den 13:e. Sånt där trams tror jag inte på, fram tills idag. Dagen började på det mest sämsta tänkbara sätt, självklart inget jag kommer dela av mig utav, men inte var det bra iallafall. Så nu är hela dagen förstörd och morgondagen, antagligen flera flera dagar till. Eller det vet jag att det är! Varför blir det så här, det ska gå som jag vill, JÄMT! Skit också!

Annars har Hilma och jag inte hunnit med så mycket mera än gos i sängen, två blöjbyten, tagit på oss kläder och ätit frukost. Just idag drack hon tre fulla glas med yoghurt och nästan halva mackan! Hilma är ingen frukost människa (precis som mamma), hon brukar äta upp osten och dricka lite granna, men inte tre hela stora glas.
Idag ska vi fara in till staden och handla en liten hemlighet, till systemet och köpa rödvin till middagen imorgon och titta runt lite på det STORA utbudet Katrineholm bjuder på.
Nu är det legobygge på schemat!

Inga kommentarer: