fredag 13 februari 2009

Dagen fortsätter på samma tema...

När man mår dåligt och saker inte blir som man tänk sig, hur gör man då för att må bra igen!? Någon som har några tips?
Jag har försökt nu på förmiddagen att Hilma vill gosa lite, men det går någon sekund men inte så mycket längre. Eftersom vi ska åka in till stan efter att Hilma har sovit så finns det en stor risk att jag vill tröst shoppa. Är det bara jag som mår så mycket bättre av att shoppa? När vi var iväg till Eskilstuna förra helgen hittade jag lite vårkläder som jag vill ha, men det fick vänta tills nästa lön. Satt och tittade runt på H&M hemsida och vissa kläder som jag tittat på hade kommit dit, men vissa saker var slut i storlekar, typiskt! Som sagt inte min turdag idag!

Tänk om det kunde få bli vår nu, skulle vara så skönt. Kan vi inte alla komma överens om att hoppa över någon månad eller så!? Så imorgon vaknar man upp och det är varmt, barmark och kanske lite grönt ute. Låter inte det bra!

Nu behöver jag bli på bättre humör, ska ringa och prata med Roine lite och sen hoppa in i duschen.

Hoppas ni får en bra fredag, trots att det är fredagen den 13:e.

Inga kommentarer: