onsdag 4 februari 2009

Eftermiddagen

Jobbade idag till klockan 14, åkte sedan ner till stan och fixade presenter till födelsedagsbarnet som idag fyller 25år. Paketöverlämningen sker på lördag på festen. Gick ganska bra och jag fick sällskap av min bror mot att han fick skjuts hem. Hittade några saker som jag hemskt gärna vill ha.



Hilmas älsklingsfrukt, siin (apelsin)

Idag kom även maskerad sakerna, ett litet smakprov på min fina "utklädnad". Tror dock att jag sätter den på en pinne, det var inte så skön att ha på sig. Inom en timme har jag ändå lagt den på ett bra ställe hos Vicke.

Det slutade med att Hilma åkte runt på golvet i en kartong som maskerad sakerna kom i. Undra vem som har roligast och tänk om alla leksaker kunde vara gratis.

Nu ska vi iväg och gratta min kusin som fyller år idag, men först ska vi knacka på hos några grannar och få deras godkännande till att bygga garage. Så det är väl bäst att knalla mot hallen och ta på Hilma lite ytterkläder och kanske något till mig själv också.

Chip Chip!

Inga kommentarer: