tisdag 17 februari 2009

14.30 är det dags!

Idag var det visst klipptid inbokat för min del och jag hade helt ställt mig in på att det var imorgon. Så dagens planer med min bror fick ställas in och skjutas upp. Som tur var upptäckte jag det i god tid!

Vissa gånger känner man för att klippa sig och vissa gånger inte. Jag klipper mig var 8:e vecka så håret hinner inte bli slitet eller så, men idag ska det bli kul. För jag ska färga håret också, se vad jag har för hårfärg när jag kommer hem. Jag har inte färgat håret säkert på 2 år, jag tror att det är längre sen. Så det är lite jobbigt att börja med det nu, för då måste jag fortsätta med det och då kommer frisörbesöken bli dyrare fram över. Det kommer det vara värt, kul med förändring. Nu är det bara frågan om hur jag ska klippa mig, klippa av det en bit eller kanske lugg!? Jag har inte haft långt hår på jättelänge, eller långt och långt, vart går gränsen egentligen!? Det är ganska långt, men kanske lite längre=). Vi får se vad Micke (frisören) bestämmer sig för, han brukar ha ganska fria händer. Jag vill bara att det ska synas att jag har färgat håret, så i med färg bara! Slänga ut massa pengar på lite brun färg, det är ju inge kul.
Just nu så känner jag för att klippa av det en bit, eftersom mina lockar blir finare när det är kortare. Som ni märker har jag ingen aning om vad jag vill. Så vi får se hur det slutar, 14.30 är det dags!

Nu är jag bjuden på fika hos Hilma, trevligt!

1 kommentar:

Nissetroll sa...

Gud vad imponerad jag blir! Jag går till frissan typ en gång om året, men jag kör lite hemma ibland med nagelsaxen...
Kram