fredag 29 januari 2010

Snart är han hemma=)

Idag kommer äntligen Roine hem till oss igen=). Dom hade ett möte på morgonen och han som håller i mötet ville hem tidigt, så han kommer nog hem efter lunch kan jag tänka mig. Han har en hel del att skotta när han kommer hem, han får inte ens in bilen på tomten!

Hilma har inte frågat efter honom så mycket som jag trodde hon skulle göra. Jag kan tänka mig att det har att göra med att vi jobbat omvarandra mycket förut och att hon är van att vi inte är hemma båda två jämt. Det är det ändring på från och med nu=).

Hilma kom in till mig precis efter att jag somnat inatt, så hon har sovit brevid mig hela natten, mysigt. Lite svårt att sova bra bara, inte för att jag är så bortskämd med det annars på grund av foglossningen. Hon snodde täcket, pratade i sömnen och vred och vände på sig... men sover hon i våran säng så sover hon lite längre på morgonen. Igår och i onsdags var hon vaken innan 6 och idag var hon efter 7 innan hon vakna och skulle titta på Bolibompa, skönt!

Nu är det dags för lite frukost och sen väntar lite städning, får ju besök ikväll!

Inga kommentarer: