måndag 11 januari 2010

Inget soffläge här inte...

Idag har det varit fullt upp, men jag har bara mig själv att skylla=).

Vattengympan började idag, men fick ringa och säga att jag inte skulle komma. Jag hann helt enkelt inte. Men på onsdag, då är jag där och plaskar!
Dagen började med ett besök hos Veronica och John. Linn och Tyra var även där och Malin och hennes lilla tjej Molly kom också. Trevligt!
Mamma ringde på morgonen och beställde tid till Hilma hos hennes frisör. Det gick som jag hade förväntat mig, inte helt problemfritt=). Men en nöjd Hilma och en pagefrisyr senare blev det lunch med mamma på McDonalds. Hon ser nu minst ett ½år äldre ut, se om jag kan fånga henne på bild imorgon! Hon blev så söt så=). Efter en sväng på stan med en uttråkad Hilma blev det hemfärd, där vi plockade undan tomtarna och dammade av lite. Så nu är snart julen ute, den står kvar på matbordet i vardagsrummet i väntan på Roine!

Annars har vi hela soffan full av Coca Cola saker just nu och en nya Volvo V70 på garageuppfarten. Han ser rätt så nöjd ut=).

2 kommentarer:

Marie sa...

Vill se kort på den nyklippta tjejen snart. Augusts små testar klipper jag själv än så länge, men det voe kul att få det fixat lite ordentligt.

Camilla sa...

Jag ska se om jag kan få en bra eller vettig bild på henne när jag hämtat henne från dagis. Jag har bara klippt hennes lugg ett par gånger själv och det gjorde så stor skillnad. Men nu hade håret blivit så långt och det var som svinto varje morgon. Hon ser ut att ha mycket mera hår nu när allt de tunna försvann.