söndag 10 januari 2010

Sista dagen är avklarad!

Nu har jag jobbat sista dagen och min kropp jublar! Eller kanske inte ännu, men imorse och dom sista fyra timmarna på jobbet idag var den inte glad. Kanske kan det bli ändring på det nu när jag är hemma!

Annars har dagen rullat på...
Var bortbjudna på middag på eftermiddagen hos Ingrid och Janne, trevligt! Så nu känns det lite mera som att Roine har slutat, men det känns bra.
När vi kom hem var Roines päron här med ett vedlass, våran ved som skulle räcka ungefär 6 månader, tog slut nu efter knappt 3 månader. Så innan vi hittar någon ny vedleverans så får svärpärona bidra lite=). Tur att dom alltid har så mycket på lager!

Nu blir det slö i soffan, Roine har beställt En annan del av Köping, kors i taket att han vill titta på något annat än film! Så idag kan han få som han vill=).

Imorgon är det ny vecka, med nytt jobb, bil, nya dagistider för Hilma, Norrköpingsshopping med min bror, BM-besök och Fias examensfest. Imorgon ska vi hinna med ett besök hos Veronica och fira hennes födelsedag lite i efterskott med Linn och Tyra och sen ska vi se till att Hilma får sitt hår klippt. För andra gången i hennes liv, men första gången det ska bli på riktigt och en frisyr. Hon ser fram emot det nu, se hur det bli när vi väl är där.
Så full rulle alltså denna vecka, tur att jag har inte jobbar längre=).

Inga kommentarer: