torsdag 28 januari 2010

Insnöad bil

Har precis upptäckt att vi kommer inte ut med bilen. Våran lilla garageuppfart som har plats för ca 8-10 bilar är inte skottad och plogbilen har precis gjort en fin liten vall utanför tomtgränsen. Så idag får vi gå till dagis. Det är visserligen inte så himla långt och jag skulle gärna ta den promenaden på morgonen om jag inte hade så ont. Så snart frukosten är avklarad är det bara att börja traska.

Så det blir lite ändrade planer idag eftersom jag inte kommer ut med bilen. Hilma och mamma kan inte ta bussen in till stan, eftersom mamma nu måste köra. Som tur är hade vi inte berättat för Hilma att hon skulle få åka buss idag. Det får helt enkelt bli en annan dag och detta medför också att jag får ha med mig Hilma på stan när jag uträttar mina ärenden. Som tur är är mamma med...

Dags att sätta lite fart på Himlus!

Inga kommentarer: