lördag 16 januari 2010

Fias examensfest!

Gårdagen var en mycket trevlig tillställning, tack Fia!
Det blev väldigt sent, vi låg hemma i sängen strax innan halv 4. Tiden gick väldigt snabbt. Hilma ville sova redan vid 20.30, men några minter senare var hon på sitt bästa partyhumör och tvärsomnade i sin vagn någon gång efter 2. Hon hade helt enkelt inte tid innan. Kan tycka att det är skönt ändå, hon underhöll sig sjäkv hela kvällen tillsammans med min kusin Lisa. Tur att hon sov middag en stund på dagen, det var nog ingen som dansade så mycket som hon gjorde.

Det finns inte så mycket mera att tillägga, lite bilder kommer här, dock inte dom bästa...men det kommer bättre sen när jag fått min brors kort. Han hade fått uppgiften som fotograf igår, så där finns det betydligt mycket bättre bilder. Ni får nöja er med dessa så länge.

En trött Hilma vid 20.30

En pyjamas och ett par timmar senare stod hon fortfarande på dansgolvet.

En liten kort paus innan hon fortsatte dansa...


Sen var det dags för lite karaoke. Roine, Niclas och Jimmy...bilden säger väl allt hur det lät! Jag kan lägga upp ett litet filmklipp, så får ni höra musikanterna live!


Kusin Lisa, morbror Rolle och syter Fia var inte sämre dom!

Tack Fia för en trevlig kväll och jag hoppas att du hade kul och lycka till med nya jobbet!

Inga kommentarer: