fredag 15 januari 2010

Grattis Fia till din examen!

Ikväll ska vi fira min syster som tar Sjuksköterske examen idag! Grattis Fia!

Det hela börjar egentligen vid 16 i Norrköping när de får sin examen, men eftersom varken Hilma eller min kropp inte är sugna på att bråka med alla andra i den kyrkan och en bilresa, hoppar vi över det. Dessutom kommer Roine hem från jobbet runt 15, blir lite stressigt för honom att göra sig iordning och att ta sig till Norrköping på en timme. Så jag hoppas att Fia förlåter oss och sen tar vi igen det lite senare på festen. Dock tror jag inte att min kropp klarar av några större danssteg, men jag ska delta så gått som det går=).

Eftersom det blir en sen kväll idag så sover Hilma nu middag (hoppas jag) och jag tänkte också försöka vila en liten stund. Jag ska se om jag hittar någon god lunch först, Hilma fick rester från i onsdags och det var jag absolut inte sugen på, så nu ska vi se vad kylskåpet har att erbjuda mig!

Se om jag hinner lägga upp en bild på Hilma sen, när finklänningen är på, så ni får se hennes nya frisyr=).

Inga kommentarer: