måndag 25 augusti 2014

Vardag igen, på riktigt!

Idag är vardagen återställd, för en vecka iallafall. Maja började äntligen på förskolan idag igen, efter 10 veckors ledighet och som hon längtat! Kommer nog bli svårt att få henne därifrån om en liten stund. Den här veckan är sista hela lediga veckan innan jag drar igång och jobbar halvtid. Jag ska till jobbet någon timme på onsdag och gå igenom det sista och så jobbar jag på söndag, så helt ledig är jag inte:). Jag är en sån person som skulle vara hemma med mina barn hur länge som helst, men samtidigt ska det bli så otroligt roligt att börja jobba igen, nya utmaningar. Som tur är får jag lite av varje i några månader, innan jag börjar jobba ca 75% efter nyår och lilleman ska skolas in. 

Elvis har varit så nöjd idag, visserligen har han ställt till en del och pillar på allt. Att stå med händerna i skafferilådan är ju jätteroligt, men det var vi inte överens om, så nu är lådan igentejpad. Det var någon som blev rejält arg på sin mamma då...

Inga kommentarer: