tisdag 19 augusti 2014

Äntligen skolstart!

Idag var det en glad och förväntansfull Hilma som gick och la sig, utan en enda protest. Anledningen till detta är att imorgon börjar ÄNTLIGEN skolan igen och som hon har längtat. Imorgon början hon skolan på riktigt, tänk att min lilla Hilma ska börja första klass. Tiden går så otroligt fort, det är verkligen så som dom säger, ta vara på tiden, de är bara små en gång! 
I höst slipper hon gå på fritids, sen till våren får vi se hur vi löser det, men troligtvis blir det några få timmar/vecka då. Jag skulle helst vilja att hon slipper, men tycker att hon är lite för liten för att vara hemma själv. Visserligen skulle det bli ett par timmar bara i två-tre dagar/vecka och jag vet att hon gärna skulle vilja det, men lite för liten är hon nog. Jag gick aldrig på fritids när jag var som hon, utan gick hem själv. Hon är väldigt lik mig när jag var liten och jag tror hon skulle klara det bra, men det är jag som kommer vara för orolig:). Så det får nog bli fritids under våren iaf, men det är ett tag kvar tills dess, så än behöver inget bestämmas! 
Vår fina älskade Hilma❤️

Inga kommentarer: