torsdag 14 augusti 2014

Knäcke-häxa dag1

Idag har jag jobbat. Det var verkligen inte igår jag gjorde det, förra gången var v26. Jag var på brödet, testade att jobba en dag helt själv och nästa vecka ska jag gå med AnSo två dagar och hon ska visa mig lite rutiner och mycket annat som jag behöver veta inför min 2års vikariat där. Ska bli riktigt roligt! Så nästa vecka kommer de bli fullt upp. Jag ska jobba 5dagar, Roine ska på konferens och jag är hemma själv, Hilmas börjar skolan och diverse tider att passas, som tex BVC och Elvis ska få sin 1års spruta. Sen kör vi en lite lugnare vecka för min del med endast en dags jobb och sen den 1 september så drar allvaret igång. 

Imorgon blir det en jobbig dag, en dag som kommer fyllas med sorg och ett sista farväl av en pappa, svärfar, morfar, farfar och son. Vi har sådan tur att vi har sånna fina vänner som hjälper oss undertiden. Hilma och Maja ska vara hos ett par vänner, Elvis får sällskap undertiden begravningen äger rum och får sen efteråt följa med oss. Tack snälla för all hjälp❤️. 

Nu blir det friidrott resten av kvällen, älskar EM.  

Inga kommentarer: