torsdag 7 augusti 2014

Fullt upp

Dagarna får verkligen i ett, nu är det inte många veckor kvar till Roine börjar jobba, Hilma början 1:an, Maja förskolan och jag ska börja jobba halvtid. Vardagen är tillbaka. De närmaste veckorna är det så himla mycket och det ska bli skönt när det är 1 september och kalendern är lite luftigare. Jag har lite panik när jag tänker på det, har även en lördag som jag måste lösa, jobbmässigt, och även några dagar då vi behöver ha barnvakt. 

Idag har vi haft Wilton här hela dagen, han åkte hem vid 19.30. Barnen leker så himla bra tillsammans och han är så mysig att ha här. Idag satt han tex hos mig och berättade hur mycket han tyckte om mig. Kan man göra annat än att smälta, sötnosen❤️. 

Jag har även hunnit med att sy lite mössor, 5st. Hade tänkt att sy två till, men de sista sparar jag tills imorgon.

Inga kommentarer: