söndag 3 augusti 2014

Skön och effektiv dag

Idag började vi dagen med ett besök på loppisen nere vid Djulö. Inte mycket att ha, jag gillar gamla hederliga loppisar, bättre än dessa bakluckeloppisar. Vi åkte vidare till Skogskyrkogården och besökte Rolles grav för första gången. Något jag tänkt göra många gånger men det har aldrig blivit så, men idag passade det jättebra och dessutom var hela familjen med. 

Jag passade även på att leverera två mössor som legat klara här hemma ett tag nu. Har inte riktigt varit aktuellt med mössor ännu, men nu är de hos beställaren och jag hoppas de blir nöjda. Lilla sonen hade bebismodellen i våras och hade fått jättemycket fina kommentarer på den, kul att höra! 
Vi åkte även förbi Färghuset och kollade på tapeter till hallen och vardagsrummet och handlade lite mat på Maxi. 

Nu ikväll har vi haft spontana middagsgäster, ett bra avslut på denna vecka. Imorgon är det måndag igen och det får nog bli ett besök till stranden, temperaturen verkar stiga ytterligare lite granna. Är detta ens möjligt?! Senare på kvällen ska jag ut och äta med tjejerna, mysigt! 

Inga kommentarer: