söndag 17 augusti 2014

Full fart!

Då var snart den här helgen över, vår sista helg tillsammans, imorgon är Roines semester och föräldrarledighet slut. Jag jobbar visserligen 5 dagar nästa vecka men inte förän om två veckor kör jag igång på "riktigt". Två dagar denna vecka ska jag gå med AnnSofhi och hon ska lära mig allt hon kan om brödavdelningen:). Så det blir en tidig morgon imorgon, inte tidigare än vad jag är van vid, börjar 7. Jag kommer vara så glad när den här veckan är över, det är bara på tisdag som vi inte har fullt upp. Så en dag i taget så kommer denna vecka snart vara över. 

Helgen har rasat iväg, hade tänkt vi skulle hinna massor, men det fick vänta. Både igår och idag har jag varit iväg och hjälpt en vän att flytta och få ordning i sitt nya hem, vilket var mycket viktigare i dagsläget! Så idag har det inte blivit mycket gjort, tittat på EM, lagat vildsvinsgryta och en blåbärspaj till efterrätt. Sen har vi haft besök av mamma och pappa som löstes av Roines föräldrar. Så mycket mera kanske man inte kan begära av denna söndag:). 

Elvis gick igår 12-13steg mellan Roine och mig och det är så roligt att se hans lyckliga ansikte när han går mellan oss.
Så vi får se när spärren släpper helt och han vågar traska utan oss. Vår lilla kille❤️.

Hoppas ni haft en fin helg! 

Inga kommentarer: