fredag 15 augusti 2014

Ett sista farväl❤️

Idag tog vi farväl av Kent, min svågers pappa, min systers svärfar och barnens kusiners farfar. En väldigt fin begravning och självklart väldigt ledsamt. Livet kan ändras så fort, i detta fall bara på två veckor, hatar verkligen sjukdomen! Att besöka skogskapellet tre gånger på knappt ett år, är inget jag vill uppleva igen. Under dagens timme där inne kom många andra minnen, som när vi sist satt där, för bara några få månader sen. Nu hoppas jag det går lång tid innan vi behöver åka dit igen, gärna många många år.

Hilma och Maja var hemma hos Veronika och Daniel undertiden och dom hade det inte gått någon nöd på, de stortrivs där! Så när vi kom dit fick vi god mat och vin, underbara vänner! Jag är så glad att de har flyttat från Norge och bosatte sig så himla nära oss! Så det blev ett bra avslut på en jobbig dag❤️. 
Mys med en trött Elvis innan läggdags❤️. 

Inga kommentarer: