måndag 12 maj 2014

Min friidrottstjej

Inget på tv igår, så det blev lite shopping, men bara lite. Dessa klickade jag hem till Hilma, för på onsdag ska hon gå på friidrottsträning, min lilla tjej går i sin mammas fotspår:). Jag började träna friidrott året jag skulle fylla 8år och slutade när jag började gymnasiet. Hoppas hon kommer gilla det, just nu ser hon framemot det. Även Maja ska få följa med, på hemsidan står det att man ska vara född -09, men jag tror absolut inte hon har några problem för henne att hänga med. Skulle man inte veta, så tror jag folk skulle ta henne för en 5åring, det säger dom till och med på förskolan. Vi får se, chansen är ju ganska stor att hon inte vågar vara med... Värt ett försök, skulle vara skönt om båda barnen tränade samma sak och samma tider, underlättar en hel del. Just nu är vi väldigt skonade från aktiviteter, det är bara Hilma som rider och det gör hon ju med mormor. 
Med dessa fina lila Adidas tights kommer hon iaf se ut som en liten friidrotts tjej, hittade dom på Stadium för 199kr, nedsatta 100kr, perfekt! 

Inga kommentarer: