onsdag 21 maj 2014

Debut som tränare

Idag var dagen som jag och Kristin gjorde debut som friidrottstränare. Det var riktigt roligt och barnen tyckte det också, iaf när vi frågade dom i slutet. Flera föräldrar sa också efteråt och att dom tyckte vi skulle fortsätta som tränare och att dom tyckte vi varit jätte duktiga. Jag skulle nog kunna tänka mig fortsätta, kanske varannan onsdag, men då ihop med någon. Även Andreas var med och kollade och var lite intresserad av att träna dom, så vi kanske kan komma överens om något samarbete:). Ska fundera igenom detta, men jag vet att de lär fråga och tjata på oss om och om igen. Jag är bara rädd att det kommer blir mycket arbete runt omkring också och just nu går det bra, nu när jag är hemma, men med tre barn och oregelbundna arbetstider så är det inte alltid lätt att få ihop vardagen ändå.

Men kul var det och kanske hade vädret en stor del i det. Underbara sommarvärme❤️

Inga kommentarer: