måndag 26 maj 2014

Annorlunda sovställen

Det har tydligen varit en tuff natt här hemma. Roine hittade Maja sovandes så här i soffan, hon kom in till oss vid 05 och sa att hon inte kunde sova, men gick sen ut igen. 
Skönt iaf att hon somnade om...
Eftersom Roine åkte tidigt och jobba idag så fick jag lämna Maja, mamma var snäll att skjuts Hilma till skolan eftersom pappa lånat min bil. Annars hade jag varit tvungen att släpa upp både Elvis och Maja jätte tidigt för att gå och lämna Hilma och sen vidare till förskolan. Så jag är väldigt tacksam för hjälpen imorse❤. 

Elvis vaknade vid 07.30 och vi lämnade Maja vid 8.30, sen har han lekt här på golvet i vardagsrummet ett bra tag och jag har slötittat lite på Nyhetsmorgon. När han sen hade suttit still i mitt knä i mer än 2 minuter misstänkte jag att han somnat. Den killen sitter inte still i många sekunder och att sova i knä är absolut inget han gör annars. Mycke riktigt, han satt i mitt knä och sov och inget märkte han heller när jag bar upp honom i sin säng. 


Inga kommentarer: