tisdag 11 mars 2014

Underbart väder

Elvis och jag tog bilen idag och hämtade Hilma på skolan. Jag hade gärna tagit en promenad i solskenet, men Elvis som alltid sover den tiden vaknade och var jätte arg och ville inte alls somna om. Förklaringen förstod jag när jag upptäckte doften från vagnen. Så då blev det så stressigt, så vi hoppade in i bilen och hämtade henne och sen lämnade vi bilen hemma. Hilma tog istället sin cykel och vi tog med oss Majas springcykel på vagnen. Det var en lycklig Maja vi hämtade hem, hon hade mycket att berätta eftersom de hade haft gosedjursfest på hennes avdelning idag. Elvis följde systrarna hela tiden, mycket soännande att titta på.

När vi kom hem så satte jag mig på altanen medan barnen lekte och så väntade vi på Fia och Wilton. Vi fikade lite, innan Fia åkte till barnmorskan och Wilton var kvar och lekte med oss. Mysigt att ha den lilla bestämda med charmiga ungen här, Maja och han leker så himla bra tillsammans, så det är roligt. 

Inga kommentarer: