fredag 21 mars 2014

Nya tyger

Idag kom ett tyg på posten som jag velat beställt så länge och för några dagar sedan beställde jag äntligen det! Eftersom jag har sålt en hel del mössor nu så kan jag köpa lite ny tyger då och då, utan att ligga ute ned massa pengar. Tyvärr har jag inte fått ihop någon större förmögenhet, men på plus ligger iaf nu. Till hösten måste jag höja priset en aning, jag hör från de flesta att jag är jätte billig och måste ta mer betalt. All den tid jag lägger ner och kostnader för allt, inte bara tyger, så måste jag det. Det får bli till hösten, så passa på nu och beställ:).

Kolla in vilka fina tyger, jag älskar dom iaf! 
Så här ser de ut från återförsäljaren, färgen är mer lik verkligheten på min bild men ni ser mönstret tydligare på denna bild. 




2 kommentarer:

Frida sa...

Var nere på stan idag och såg en tjej med din mössa på huvudet. Igår en kille på ICA. =)

Camilla sa...

Vad roligt, de finns snart överallt;).