fredag 7 mars 2014

Mössor & Mello

Idag har jag åter igen suttit och sytt mössor och det kom till och med en beställning under tiden jag gjorde beställningarna från igår. Så totalt blev det 7st mössor idag, alla i olika blåa nyanser och jag tror att det får vara nog för idag. Ska det fortsätta i det här tempot så får jag snart säga upp mig;), tur att jag "bara" är mammaledig nu... Men det är så grymt roligt när beställningarna kommer och speciellt efteråt när man får så mycket positiva kommentarer om dom. Kul!
(Ledsen att det blir mkt inlägg om just mössorna och Luvan och Jag, men just nu ser min vardag ut så:).)

Nu tar jag helg och det händer så mycket roligt. Den här helgen har jag längtat efter sedan dagen innan min födelsedag, som var i november förra året:). Jag fick nämligen biljetter till finalen av Melodifestivalen och hotellövernattning av mina fina vänner i present. Så imorgon är det äntligen dags! Tåget går 12.12 och jag har laddat med skumpa till oss alla och sen går vi nog direkt till hotellet. Efter en middagen på hotellet Sheraton åker vi vidare till Friends Arena i Solna. Behöver jag skriva att det ska blir underbart med en hel natts sömn, hotellfrukost och shopping?! Roine är hemma med barnen medan jag åker till Stockholm med mina vänner.

Nu ska jag fixa till mina gelenaglar som har blivit alldeles för långa och packa väskan för imorgon.

Ha en fin helg, det kommer garanterat jag ha!  

Inga kommentarer: