söndag 23 mars 2014

Hemligheten bakom bilderna

Här har ni hemligheten bakom de nya fina bilderna på bloggen och dom som följer mig på Instagram kankse har sett. 
Jag köpte den här genom Let's Deal för 149kr för några veckor sedan och ni måste ha märkt att jag älskar den. Så otroligt smidigt att kunna ta några kort och på 2 minuter fört över den till Ipaden. Slippa alla suddiga dåliga bilder från min IPhone, alla sladdar och tiden det tar att föra över till datorn. Min telefon lever på sista versen och jag längtar till om tre månader då min bindningstid löper ut och jag kan köpa ny och slippa den här. När batteriet är nere på ca 50% och man vill ta ett kort så dör telefonen garanterat och måste då laddas för att kunna startas igen, så sjukt irriterade. Har man tur så hann man ta ett kort! Jobbigt är det också när man står på stan och har 68% när man kom ner, ska ringa ett samtal och den är död, hände häromdagen. Man är så sjukt handikappad nu för tiden utan telefon och särskilt vissa tidpunkter då man behöver bli nådd. 

Inga kommentarer: