lördag 1 mars 2014

Lördag

Idag är det en sådan där dag jag hunnit massor. Jag började dagen med ett pass på Friskis, det blev en PW och slutade på 8km på 63min, så skönt! Sen hem och baka daimbiskvier och tårta till Roines 33-kalas imorgon. Sen sydde jag tre av mössorna som blev beställda igår, så himla kul att beställningar mailas, att det jag gör uppskattas. Nu ska jag byta om och sminka mig lite innan det blir Mello-mys med mina bästa vänner och deras barn. Så Hilma, Maja och jag åker iväg medan Elvis och Roine stannar kvar hemma. Ingen är nöjdare än Roine, som räknar med egentid så fort Elvis somnat ikväll. Elvis har för övrigt sovit alla nätter, idag vaknade han 05, men somnade snabbt om efter lite välling. Det vi kan konstatera av detta är att han är otroligt lättväckt och sover mycket bättre i sitt rum. Man känner sig bortskämd med all den här sömnen:). 

Dags att göra sig snygg! 

Inga kommentarer: