söndag 16 mars 2014

Söndag och dagen efter

Gårdagen gick i ett. Dagen började med ett arbetspass 7.45-15, det första på en och halv månad och väldigt lättförtjänta pengar. Riktigt roligt att komma och jobba någon gång då och då och gårdagen var inget undantag. Hem direkt för att göra barnen klara för att tillbringa en natt hos mormor och morfar och sen var det bara att hoppa in i duschen och göra sig redo för fest, Annas 30års fest! En väldigt trevlig fest och timmarna rusade efter 23 och helt plötsligt var klockan 02.30 och vi beställde taxi hem. Mest bara för att klockan var så pass mycket och barnen skulle komna hem strax efter 10 idag, annars hade jag kunnat dansat ett par timmar till:). Tack Emil och Anna för festen!

Så idag var vi uppe relativt tidigt och vid 11 kom Hilmas kompis, Tuva, hit och lekte en stund. Första gången hon var här och de hade jätteroligt! De fick våfflor ute på altanen och eftersom jag glömde fråga Tuvas föräldrar om lov att ha med henne på bild här på bloggen, så blir det en bild utan ansikte:). 
Nu har Roine, Hilma och Maja åkt in till Maxi för att handla lite, vi hann inte med något lördagsgodis igår så det fick bli idag istället och jag har beställt chips och dipp till kvällen. Perfekt när man är lite bakis! Jag mår visserligen oförskämt bra, det har jag gjort hela dagen, kanske för att jag höll mig till rödvinet under hela kvällen! 

Inga kommentarer: