torsdag 18 november 2010

Vilken dag!

Klockan är åtta och jag håller på att somna.

För 12h sedan stod det ca 100 personer utanför Maxi och köade i en timme tills vi öppnade. En helt galen dag som tog slut alldeles för fort. Min arbetsdag gick så fort att jag vägrade gå hem vid två när jag skulle ha slutat, utan stannade lite över 2h extra. Bara för att det var så kul, inte för att det behövdes.
Mycket hände under öppningsdagen, men inget som vi inte klarade av. Det roligaste/konstigaste var att jag och två arbetskamrater blev fotograferade ute vid vid en kunds hyrbil men alla deras matvaror. Slutsumman på deras shopping slutade med femsiffrigt belopp, helt underbara människor. Det är inte varje dag man får pussar av sina kunder...

Det har även hänt en del här hemma medan jag varit borta. Roger Pontare har varit på besök på Villagatan. Coolt va?!

Det var nog allt för idag, sparar mina krafter tills imorgon. Längtar, knäpp!? Kan vara så, eller så älskar jag mitt jobb=).

Inga kommentarer: