lördag 6 november 2010

Lördag och fest dags om några timmar

Under tiden Roine försöker få upp den nya toalett dörren i hallen har jag och barnen mest tagit det lugnt. Nu sitter jag och väntar på att mitt nagellack ska torka och eftersom jag är så rastlös så kan jag inte bara sitta stilla. Så det får bli ett litet inlägg här under tiden.

Idag är det som ett besök på Harry´s inplanerat, ska bli spännande att se lite nya lokaler, jag har nämligen aldrig varit där tidigare. Blev visst gravid ungefär vid det tillfället dom slog upp portarna och sen har det aldrig blivit av. Visserligen kan man gå dit även om man är gravid, men det har inte blivit så.

Innan vi far in till stan så ska Hilma och jag hälsa på Lisa och Felix med Jos och Gustav. Se hur dom har det i sin nya lägenhet. Hilma har bestämt att hon ska cykla dit, så det blir nog den sista turen med cykeln detta år. Bäst att passa på när hon vill och det inte är snö på backen.

Nu ser det ut att ha torkat och jag hann skriva ner några ointressanta rader...

Ses vi ikväll, eller?!

Inga kommentarer: