torsdag 25 november 2010

Maja testar

Vi har fått låna min systers kamera, för att jag skulle försöka få till ett kort som vi skulle kunna använda till julkort. Men att få till ett kort som båda är fina på och samtidigt ett som Maja inte kryper iväg på är jättesvårt. Jag har nog gett upp.
Istället tar jag en del kort på dom i vardagen, vi har varit tagit dåligt med kort nu på ett par månader. Det är verkligen som de säger, det första barnet tar man så mycket kort och sen blir det bara mindre och mindre för varje barn.

Idag fick jag för mig att fota Maja när Roine bjöd henne på hans Bonaqua, ett lätt kolsyrat lime och citron vatten.

"Mamma, vad ska ni göra!?"

"Äntligen, jag som var så törstig"
"Herregud, vad är detta?!"

"Inget vanligt vatten va!?"

"Det bubblade så roligt i munnen, pappa! Jag vill ha mera."

2 kommentarer:

Hanna Runesdotter sa...

Hihi, gullunge. :) fick hon i sig mycket eller var det bara blää? Kram!

Camilla sa...

Hon fick nog inte i sig så mycket, jag kan tänka mig att bubblorna var det äckliga. Hon fick smaka citron för ett tag sedan och då var inte grimaserna hälften så kraftiga. Vilka elaka föräldrar hon har=).