måndag 23 mars 2009

+ på kontot vid midsommar

Har idag varit ute i Baggetorp hos Isa och planerat hemligheter=). Fullrulle, då alla barn var med och busade runt. Hilma höll sig lugn och lekte i Tilde och Vilgots rum, hon hittade spisen och började genast dona med matlagning... Tror att min födelsedagspresents idé blir rätt så bra!
Det enda buset hon hittade på under dom tre timmarna som vi var där var att jag hittade henne inne i badrummet, med en shampoo flaska uttryckt i duschen!

För er nyfikna och er med en E-legitimation, så måste jag tipsa er om att ni kan gå in på skatteverkets hemsida och kolla hur mycket pengar ni får eller behöver betala tillbaka. Alltid lika spännande, men sen vi köpte huset för lite mer än tre år sen så har det alltid varit på +sidan. Även detta år, skönt! För er som inte är lika nyfikna som jag, kan vänta några veckor så kommer det nog i brevlådan inom en snar framtid!

Imorgon efter jobbet ska jag handla presenter till lillprinsen, roligt med bebiskläder=). Se när besöket blir av, hoppas snart!

Nu ska jag titta på Cityakuten.

Inga kommentarer: