söndag 15 mars 2009

LONDON planering!

Vi har precis bestämt att vi ska resa till London i slutet på Maj. Jag har varit där två gånger och Roine en gång, så det blir en shopping och mysresa. Eftersom det kommer bli rätt så mycket shopping (antar jag) så bestämde vi att vi inte ska åka själva, så vi frågade Jos och Gustav. Ska bli rikigt trevligt!
Så nu har jag suttit i över en timme och tittat på stället som är helt okey att bo på, standarden är inte direkt som i Sverige. Vi ska nog hitta något bra. Imorgon blir det en presentation för lite förslag på boende för Jos, se vad hon tycker=).

Nu måste jag titta vidare på bröllops programmet på Tv3=).

2 kommentarer:

veronikaosth sa...

mmmmmm, nån som är sugen på giftermål? :)

Gud vad härligt med vår i London! HJoppas ni får det underbart!
Kram

Camilla sa...

hmmm...allt vill jag gifta mig. Jag har det planerat i mitt huvud när det ska ske=) Så nu väntar jag bara på ett frieri=).