fredag 13 mars 2009

Längtar och väntar...

JAG LEVER!!!
Har varit dålig på att blogga i några dagar nu, men nu är jag igång igen. Hade inget roligt eller intressant att skriva så då hoppade jag över. För mina blogginlägg är alltid såååå intressanta och roliga, eller hur=)!?

Idag är det fredag och det är min lediga fredag. Detta betyder då också att jag jobbar i helgen...
Har hunnit med ganska mycket redan. Mamma och jag hade bokat in ett Vingåkers besök idag. Så jag hämtade henne vid 9.30 och vi for till Factory. Mamma köpte påskpresent till Hilma, en skaljacka=). Sen köpte jag fyra tröjor till henne också, två styckna i strl 98 som vi får spara till hösten och två till nu. Ville ha jeans till henne också men det fanns inga i rätt strl.
Sen hann vi även med en snabbis ner på stan också, där Hilma fick ett par byxor. Så nu får hon inget mera denna månad=).

Nu vill jag shoppa lite, har hittat tre saker på MQ som jag vill ha. Så vi får se om jag får med mig någon dit nästa vecka. Så jag också blir nöjd=)!

Något som jag just nu vill lite mera är vår, kan den inte komma hit nu!? Så man kan slänga bort vinterjackan och stövlarna... Så jag får använda mina nya jackor och så man kan köpa ett par nya söta ballerina, tänk vad livet skulle vara lättare då=).

En sak till som jag längtar till är Kristin och Andreas bebis, inte många dagar kvar till BF. Se när den bestämmer sig för att titta ut=). Hon ska ringa efter 13, se om hon gör det... Igår kväll var det ingen bebis än iaf!

Trevlig fredag och helg!

Inga kommentarer: