torsdag 26 mars 2009

Torsdag

Fick byta tid idag, så jag jobbade till tre istället för att börja då, det var skönt! Sen började jag klockan nio och det hör verkligen inte till vanligheten, så när jag vanligtvis brukar åka till mamma och släppa av Hilma kunde jag idag gå upp. Så det kändes som en riktig sovmorgon=).

Hilma fick igår kväll feber så hon sov inte så bra inatt. Hon vaknade strax efter ett och hade hög feber och var ledsen. Så då försökte vi ge henne alvedon och så fick hon lite välling, men hon ville gosa med mig och sova i våran säng. Hon har aldig sovit en enda natt inne hos oss, så då ligger hon bara och pillar en i ansiktet och sparkar på våra ben och ryggar. Så efter 30minuter så gav vi upp. Sen somnade hon om direkt inne hos henne.
Hon var hos mamma ändå idag, skönt att slippa vabba och krångla med försäkringskassan Eftersom hon trivs så bra hemma hos mamma och pappa och sover lika bra där, så spelar det ingen roll. Hon var ganska pigg idag när jag hämtade henne, men hon åt inte så bra nu ikväll. Hon fick alvedon nu när hon la sig, se om hon sover hela natten.

Imorgon åker jag till Stockholm för att träffa Kristin, Andreas och lillprinsen William=). Han har idag fått sitt namn, William Karl Daun. Låter som en riktig liten prins. Ska bli rikigt roligt att träffa dom imorgon, mysa lite=). Så ikväll har jag slagit in lite presenter, mer kan jag inte skriva, finns en viss risk att Kristin läser detta=).

Nu tror jag visst att det blir kvällsfika.

Inga kommentarer: