tisdag 17 mars 2009

Linn handlade mer än mig!

Dagens shopping gick ganska bra. Tog Hilmas nya vagn och där satt hon ganska länge, jag hade med mig lite mutning...russin och majskrokar. Sen roade Hilma och Tyra varandra rätt så bra också, dom stod inne på H&M med vagnarna mitt emot varande och pysslade en bra stund. Så vi fick lite shoppat. Jag har en känsla av att Hilma inte kommer sitta i sin vagn så länge till, hon vill bara gå. Så till sommaren så tänker hon nog inte sitta i den längre. Mamma har sagt att jag var precis likadan, jag satt aldrig i vagnen efter 1½.

Jag fick (tog mig äntligen råd) äntligen köpa en av tre saker jag ville ha på MQ och sen blev det en klänning också på en anna butik. Hilma fick ett par solglasögon som jag provade på henne inne på Lindex, som hon sen vägrade att släppa. Så dom fick hon tillslut, något måste man få om man är duktig och följer med mamma på en liten shoppingresa, visst?! Jag köpte även ett par liknande till mig, fast då i vuxen storlek=).

Nu på kvällskvisten har Veronica och Geir varit här och ätit lite och fikat, trevligt!

Imorgon skulle Isac och Sara kommit hit, men det fick ställas in eftersom Isac är sjuk. Se om han hinner bli frisk till helgen så vi får boka in en date då.

Nu ska jag gå och lägga mig!
God natt!

Inga kommentarer: