tisdag 17 mars 2009

Tidig morgon!

Hej och God Morgon (för vissa iaf)!

Idag blev det en tidig morgon. Jag hade tänkt att Hilma skulle sova redan nu, trodde jag! Hon har legat där uppe och snackat nu i 30 minuter och det låter inte som om hon ska sova dom närmsta 30 minuterna i alla fall. Vi ska nämligen vara hos Linn vid 11.30 på lunch och sedan ska vi åka till Norrköping en sväng efter det. Då vill jag ha en pigg liten skit med mig=).

Senare ikväll kommer Veronica och Geir och ska gratta Roine lite i efterskott, då vill vi inte ha en grinig Hilma! Då finns det två roliga människor till att leka med, så hon kommer nog inte i säng i tid idag. En timme extra kan hon få vara uppe, det är ändå Roines pappa dag imorgon, så då behöver vi ändå inte väcka henne imorgon bitti.

Igår var min bror här halva dagen och hela kvällen, trevligt! Bara så att ni vet.

Nu ska jag sminka mig och göra mig ordning inför shoppingen=) och jag tror att det blev tyst där uppe nu...

3 kommentarer:

Nissetroll sa...

Ärligt, tycker du Hilma vaknar tidigt om hon vaknar runt 9??? August sover jättelänge om han sover till sju-halv åtta. När lägger hon sig? Sover hon inte på dagen längre?

Camilla sa...

Hon vaknade 6.15 idag och jag la henne för att sova middag efter 9. Annars vaknar hon mellan halv sju och halv åtta. Sover mellan 2-4h efter lunch och somnar vid 19.

Nissetroll sa...

OK, då fattar jag ;-)
Då kan jag hålla med om att det känns tidigt, även om efter 6 känns lite OK i alla fall. Det är så himla jobbigt om klockan står på 5 och någonting. Fast August vaknar sällan före 6 ändå, så det är väl OK. Men han vaknar fortfarande på nätterna rätt så ofta.