lördag 21 mars 2009

Lördag

Idag har vi varit till Örebro och IKEA en sväng. Även om vi inte skulle ha så många speciella saker så springer beloppet iväg ändå.Alltid hittar man något där inne, lite presentpapper, servetter och ljus=). Vi hade ett presentkort kvar sen innan jul, så lite billigare blev det. Gick även en sväng på Marieberg, ganska bra shopping där, tycker jag. Inte för att vi skulle ha något speciellt där heller. Äntligen hittade jag mina efterlängtande jeans leggings, blev ett par från MQ. Lite svårt att se hur det ser ut när man har strumpor och stövlar på sig, men det blir nog bra så fort det blir lite mera vår och man slipper dom plaggen=).

Imorgon kommer Sara och Isac och hälsar på oss, roligt. Hilma längtar så och jag med=). Nu ska jag fortsätta titta på Robinsson, så det blev ett kort inlägg om vad vi gjort idag!

Inga kommentarer: